Day Cover Me

Efter jeg så denne smukke kaftan hos Christina er jeg blevet fuldstændig forelsket. Den giver en dejlig boho-feel og jeg elsker detaljerne som kvasterne og perlerne. Perfekt til et par skinny jeans og chunky støvler. De er fra Day Birger et Mikkelsen og jeg tror faktisk det er første gang nogensinde jeg er faldet over noget fra deres kollektioner. I mit hoved har det altid været lidt “damet”, er det bare mig?

Nu bliver så problemet hvor jeg lige skal finde 2500 kroner ekstra? Trendsales må være min ven…

Photobucket

De kan begge købes i Days egen webshop eller hos Net-a-Porter.
Comments
One Response to “Day Cover Me”
  1. J'adore siger:

    Wow, den er super flot🙂

Skriv et svar

