Just do it

Så tog jeg mig endelig sammen og tog til lægen. “Et hårdt slag” siger han min hofte har fået. Er det rigtigt?? Tænk engang, det troede jeg da ikke det var. Jeg bemærkede slet ikke da jeg vred om midt i snestorm og væltede så min hofte ramte en kantsten.


Ironi kan forekomme. Men nu skal jeg vise den hofte hvem der bestemmer. Så jeg indviede mine nye støvler og det gik egentlig overraskende godt. Måske fordi jeg ikke skulle så langt. Men små skridt, små skridt…

Photobucket

Og sådan så det ud med Acne-tee og random jeans. Fumler lidt med halskæden på andet billede. Den ser sådan ud i close-up:
Photobucket
Mener den er fra Topshop og at jeg købte den i New York i foråret. Synes den var lidt sjov, men har haft det lidt svært med halskæder, der ikke er laaange. Så det er ikke så tit den ryger på, men i dag er en Just Do It-dag. Hvilke skelsættende fornøjelser kan jeg mon ellers kaste mig ud i?

Skriv et svar

