I’m Still Here

Som overskriften indikerer, så er jeg her stadig – pt dog i en fyldt bil sammen med min familie og min kæreste på vej til Herning. Det er en ret lang tur grundet sne og glatte veje, men så er det herligt at kunne låne min kærestes IPad til lidt sjov og ballade.. De sidste par dage har været travle med gaveindkøb i sidste øjeblik og en del arbejde – så det er faktisk skønt med lidt tid til afslapning, og selvfølgelig har radioen også kørt på fuld udblæsning med julemusik..

Er endnu engang faldet for et inspirende billede hos The Sartorialist – se lige den smukke sammensætning med camelfarvede haremsbukser, strikbluse i en lysere camelnuance, fed strikket kappe, lækker taske og smukke sorte pumps.. Perfekt vinterlook efter min smag, men den går dog desværre ikke herhjemme hvor min beklædning står på uld- eller dunjakke og bikerstøvler.. Øv altså..

Skriv et svar

