Sale, sale, sale…

Nyder I allesammen jeres bagjul? Jeg er lige kommet hjem fra julefrokost og er nu så proppet med grønlangkål, frikadeller, rullepølse og marcipan at jeg ikke kan gøre andet end at ligge her. Så jeg tænkte jeg lige vil vise jer mine foreløbige udsalgsfund.

Photobucket
Vesten fra Topshop har jeg kigget på længe så den røg hurtigt i kurven og hjem til mig. Kan godt lide tanken om jeans, hvid tee og denne til at gøre det hele lidt mere spændende. Nu kommer den hjem på prøve, ellers ryger den på Trendsales. Støvlerne, derimod tror jeg bliver et sikkert hit. De var egentlig ikke helt på udsalg, men var i stedet at finde i deres Outlet-sektion. Jeg er vildt forelsket i Givenchys snørrestøvler, som bl.a. kan fåes her, men budgettet er på ingen måde til så dyre støvler så disse bliver en god erstatning.
Når udsalget starter i morgen vil jeg gå på jagt efter Day-skjorten jeg snakkede om her, nye løbesko og måske lidt bolig-tilbehør. Så bliver det spændende at se om man kan komme frem i menneskemylderet.

Udover online highstreet-butikker som Topshop, Asos og Urban Outfitters har også Net-a-porter, Mytheresa, My-wardrobe, All-saints og Matches startet deres udsalg. Go go go!

Skriv et svar

