Lady in red

Tillader mig at poste et dagens uden hoved. Mit hår er virkelig ved at vende tilbage fra ferie aka. permanentning og det er efterhånden lige så flyvsk som det engang var. Derfor ryger det lynhurtigt op i en grim knold når jeg kommer hjem og det er altså ikke noget jeg vil dele med det dersens world wide web😉

Dagen har stået på rengøring og indkøb – det eneste tilbage i skabene var juleleverpostej og estragon og det kommer man jo ikke så langt med. Derudover et kig på en enkelt lejlighed, der lignede…ja i hvert fald ikke noget jeg skal bo i🙂
Nemt skulle det være så jeg hoppede i et par grå jeans og min røde blazer fra H&M som jeg knus-elsker!

Photobucket

Og så var jeg apoteket og købte denne her fætter, som jeg har hørt er helt fantastisk. Nogen der har erfaringer med den?

Photobucket

Comments
One Response to “Lady in red”
  1. J'adore siger:

    Rosebud salven er en yndlings fra min side af🙂 Den er rigtig god🙂

Skriv et svar

