Look what Santa brought me…

… en lille smækker sag fra Yves Saint Laurent – pretty oh så pretty..
Julemanden var i virkeligheden min kæreste, der havde været så sød at bestille den fine Arty ring fra Net-a-porter.com. Og se lige hvor smuk pakken så ud, inden jeg løsnede båndet og åbnede den sorte æske for at se det gyldne indhold (ja ja, hvorfor ikke skrive en hel lille historie om det)..

Photobucket

Photobucket

Havde jo snakket om den blå eller grønne version, men min kæreste kunne bedst lide den sarte rosa nuance – og jeg kan kun give ham ret, når jeg sidder med den in real life. Kan især godt lide kombinationen af guld og rosa, og hvor den mørkeblå jo var ganske markant, så blender denne farve bedre ind med min hudtone og hårfarve.

Photobucket

Photobucket

Er sikker på at mig og Arty nok skal blive mægtig gode venner, og I vil nok få ringen at se adskillige gange her på bloggen.. Skal nok lave et indlæg med andre af mine mange herlige julegaver samt selvfølgelig mit juleoutfit. Nu skal der bages tærte.

Ciao

Comments
4 Responses to “Look what Santa brought me…”
  1. Den er bare så smuk!Flot gave (:

  2. Nana siger:

    Ja ikke – og ja det var en virkelig god gave, som jeg håber jeg får glæde af i mange år.

  3. Jo! Jeg er sikker på, at du vil få rigtig meget glæde af den (: Håber, at jeg en dag kommer til at eje en af de smukke YSL-ringe (:

  4. Nana siger:

    Det vil jeg da håbe for dig – med lidt planlagt opsparing burde den dog være inde for rækkevidde, og det virker til at YSL beholder den som fast accessorie. Så er det mere valget af farven der er svær..

Skriv et svar

