Yet another Lady in Red

Photobucket

Ja, det er ikke kun Lise, der hopper i den røde julenuance – jeg kan også. Således var jeg i dag smuttet i en knaldrød Dawn tank top fra Malene Birger – tilsat hjemmegjort vintageskirt og drapperet cardigan fra Weekday, perfekt til julens sidste julefrokost hos mine forældre.

Som Maria fra Mode Med Mere tidligere har påpeget, så er Dawn toppene simpelthen fantastiske, og de har i flere år været mine yndlingstoppe. Kvaliteten er fremragende i blød bomuld, de holder i vask uden at give sig, og du kan finde toppene i alle sæsonens farver – og selvfølgelig altid i basisfarverne sort, hvid og grå. Bare husk de er en smule store i størrelsen, jeg bruger f.eks. en S men passer også en XS.
Hmm, tror jeg mangler en ny sort – har vist slidt den gamle til døde.

Her er detaljebilleder af outfittet. Havde piftet sættet op med mit nye leotørklæde fra H&M i den dejligste mørkerøde farve. Jeg er pt fuldstændig vild med leoprint, og vil have printet i alle afskygninger – små og store spots, den klassiske farvekombination såvel som utraditionelle som dette. Og til 80 kr. kan alle vist være med.
Cardiganen fra Weekday har en dejlig detalje med hullet til tommelfingeren, så stoffet går helt ud over hånden. Varmt og pænt på samme tid.

Photobucket

Skriv et svar

