Fra mig til mig

Okay, så gjorde jeg det. Lidt crazy egentlig, men synes det er et rigtig godt køb. Den armygrønne var sat ned til 1300 kroner på Net-a-porter, men det var altså den sorte, der havde stjålet mit hjerte. Fandt den ikke på udsalget i Århus, så købte den i stedet på Days egen webshop. Her var den sat ned fra 2500 til 1700, så der er da sparet en del🙂

Photobucket
De fleste af Day Birger et Mikkelsens designs er klassiske og smukke så jeg tror jeg bliver glad for den i lang tid. Den kunne godt være en del af mit nytårsoutfit, men tror nu ikke på den når frem desværre. Har I gjort jer nogen udsalgskup?
Comments
3 Responses to “Fra mig til mig”
  1. Guapizimo siger:

    Den er meget flot! Så jeg kan godt forstå du er endt med at købe den🙂

  2. Lise siger:

    Ja jeg glæder mig også helt vildt til at modtage den🙂

  3. Beam siger:

    Rigtig fin. Jeg har også købt en lækker ruskindsjakke fra Day – nedsat med 50% i Magasin. (kan ses på min blog)

Skriv et svar

