2010 – The End

Lidt af min nytårsaften i billeder:

Photobucket

Nytårsbordet var holdt i blå, hvid og sølv.

Photobucket

Fine hyacinter i glas.

Photobucket

Bagte rodfrugter – inden de kom i ovnen.

Photobucket

Fantastisk brownie med nødder – især god som snack her dagen derpå.

Photobucket

Endte som sagt i en af mine yndlings LBD’s – min sorte blondekjole fra H&M, der simpelthen kan redde enhver fest. Satte et bånd i taljen, lange øreringe og stilletter til. Og håret er inspireret af Emilys hårvideo, som du kan se lige her. Jeg var i tvivl om det ville fungere til kort hår, men krøllerne blev faktisk virkelig gode.

Photobucket

Havde en fantastisk fejring af det nye år sammen med min kæreste og 2 vennepar. Vi holdt det herhjemme og middagen stod på bl.a. tapas med hjemmelavet pesto og oliventapenade, roastbeef og bagte rodfrugter og endelig en dejlig sukkerbombe i form af brownie og is. Og selvfølgelig kransekage og masser af bobler.

Vi fik bl.a. spillet Pukemaster, der bygger på et klassisk drikkespil , hvor man skal lave regler, udføre udfordringer, synge sange mv. – vældig sjovt og meget farligt, da der hurtigt ryger en del våde varer indenbords.

Efter midnat smuttede vi ud til Jagtvej og så på fyrværkeri og så stod den ellers på dans og lidt hoppen i sofaen – det var jo nytår. Burde have taget et post-nytårs billede af lejligheden, for den var ikke køn og havde små guld- og sølvfarvede konfettistrimler over det hele = ikke særlig sjov at rydde op. Som belønning for oprydningen gik min kæreste og jeg lidt amok på McD, åh det var herligt.

Endelig vil jeg sige tak til alle jer, der læser med her på bloggen. Vi er endnu nystartede og har kun 4 måneder på bagen, men det har været virkelig sjovt, lærerigt og udfordrende at starte bloggen op. Jeg håber personligt på at bloggen vil udvikle sig endnu mere i 2011 og måske få sin helt egen unikke vinkel og modspil til de mange andre modeblogs. Og jeg håber I er friske på at følge med på vejen – til forhåbentlig flere dagens outfits, flere nye tendenser og designerlækkerier, flere boligindblik og flere skøre indfald og tosserier. Har I ændringer, spørgsmål, ris eller ros, så skriv endelig en kommentar.

Xoxo – ses i 2011

Skriv et svar

