2011 – here I come

Så skal jeg da lige love for jeg kom ind i 2011. Det der med at forventningens glæde ender med at blive den største nytårsaften? Det gældte bare slet ikke i år. Havde ingen forventninger til aftenen – det var nærmere noget der bare skulle overståes, men hold da op det blev en fantastisk fest. Så fantastisk at jeg glemte mit lille digitalkamera et ubestemmeligt sted og dermed overhovedet ikke kan dokumentere festen. Men det er nok egentlig godt nok😉

Vi startede med god mad – de bedste flødestuvede kartofler jeg i mit liv har fået – og tog derefter til fest og endte til sidst i byen. Jeg fik alt for meget champagne, Asti og underlig Bacardi med melonsmag og kom derfor slet ikke ud af sengen i går. I dag kunne jeg dog fundere over aftenens fangst:

Photobucket

Slips (der forhåbentlig ikke har været dyrt), julepynt og en stor bunke lilla sugerør i håret. Så ved man det har været en god aften.
Tasken er dog min egen, købt på Asos for umindelige tider siden. Har aldrig fået den brugt, men fik utrolig mange komplimenter for den i fredags, så den må jeg have brugt noget mere🙂
Har ingen outfitbilleder, men det var egentlig utrolig simpelt med LBD, festligt bælte i taljen og utrolig høje sko. Klassisk nytårsuniform.
Jeg håber I alle havde en fantastisk aften og er klar til endnu et spændende år!

Comments
2 Responses to “2011 – here I come”
  1. Guapizimo siger:

    Jeg har også den taske, siden jeg købte den, har der ikke rigtigt været nogen anledning hvor jeg kunne bruge den, men den er så fin og jeg kan forhåbentligt snart tage den i brug!

  2. Lise siger:

    Det er netop præcis sådan jeg havde det. Den er lidt ekstravagant med alle de fjer, måske man skulle holde nogle flere store fester?🙂

Skriv et svar

