My new baby

Så kom min skønne Topshop-vest hjem til mig. Jeg elsker den allerede, men må jo nok indrømme at den her i vintermånederne kun vil blive brugt til festlige lejligheder. Jeg er nemlig temmelig urolig for hvad der vil ske med kæderne og pailetterne hvis de bliver viklet ind i en stor vinterjakke. Men jeg glæder mig til at tage den i brug og mon ikke weekenden byder på en mulighed?

Photobucket
Photobucket
Nu vil jeg tage på lejlighedskiggeri og senere til min nevøs 7-års fødselsdag med hele den pukkelryggede. Det skal nok blive hyggeligt🙂 Fortsat god mandag til jer derude.

Skriv et svar

