In need of a blazer

Da jeg stod nytårsaften og skulle ud af døren indså jeg pludselig at jeg ikke ejer en klassisk sort blazer. Jeg har en grøn, en grå, en rød og tilmed også en lyseblå, men ikke om jeg kunne finde en sort af slagsen, da jeg stod og skulle bruge en. Jeg får ikke rigtig råd til noget denne måned med forestående flytning og nylig indkøbt Day-tunika, men jeg kunne ikke dy mig for at tjekke udsalget igennem. Jeg fandt da også nogle stykker, til mere eller mindre overskuelige priser. So here goes.

Photobucket

Den første fra venstre er fundet her og er sat ned fra 1699 til ca. 1000 kroner. Kan godt lide kontrasten mellem det klassiske tweed-agtige stof og det rå læder-look-a-like revers.
Nummer 2 er herfra, er fra See By Chloé og kører den der boyfriend-stil. Jeg kan ikke blive enig med mig selv om jeg stadig synes looket er fedt eller om det efterhånden er for brugt? Ca. 1300 står den til, men er til gengæld også sat ned fra næsten 4000(!) kroner.
Wackerhaus-blazeren er klart min favorit af disse. Elsker det skarpe snit, længden og læderpanelerne. Havde jeg 1500 at brænde af blev de brugt på denne.
Jeg har dog også længe haft et crush på den sidste fra Gestuz. Det er den billigste af de tre, sat ned til ca. 840 kroner. Men da det er jo ikke er alle outfits, der skriger på en dose nitter er det nok ikke det smarteste valg.

Det må godt blive februar nu…

Skriv et svar

