The Cat-eyed Lady

Det kan være meget farligt at læse blogs om morgenen – man kan nemlig risikere at blive fanget af et indlæg og derved komme for sent ud af døren. Det skete for mig i morges, da jeg liiige skulle forbi CharlotteD. Hun havde lagt en fin DIY video op, der viser hvordan man laver de smukke cat eyes, og så måtte jeg altså både se med og afprøve looket. Jeg er ellers ikke så eksperimenterende indenfor ny makeup, men holder mig til det jeg kender – i dag sprang jeg dog ud i det og forsøgte mig med den spidse kohl i forsøget på at skabe de mysiske og smukke katteøjne, som bl.a. Angelina Jolie tit fremviser.

Photobucket

Og ja, hvordan gik det så – hmm egentlig ok, selvom jeg ikke tror min eyeliner fra Lancome er den bedste (modellen crayon), da den ikke holder specielt længe, og slet ikke til en cykelur. Tror jeg skal forsøge mig med en flydende liner og en pensel og så måske en brunlig farve, så looket ikke bliver så hårdt. Et tip er at afslutte med lidt lys øjenskygge i den inderste krog og under øjet for at bløde det sorte op. Og pas lige på, der kommer et close-up – ellers kunne I ikke se resultatet.

Photobucket

I får også lige et billede af dagens outfit – om end et afkortet et af slagsen. Var i fin chanel-ish jakke fra Gat Rimon med store, chunky guldknapper.

Photobucket

Sidder pt. på en café med en veninde – burde arbejde på min opgave, men snak og varm kakao lokker mere end en undersøgelse af to generationers boligmobilitet. Damn altså.

Comments
3 Responses to “The Cat-eyed Lady”
  1. Charlotte D siger:

    Synes du er sluppet rigtig godt fra det🙂

  2. Nana siger:

    Tak skal du have – det er da heller ikke sidste gang jeg prøver. Så skal jeg bare have fundet den perfeke kohl – holder øje med forslagene hos dig.

  3. Charlotte D siger:

    Hehe ja me too – der er kommet mange gode forslag😉

Skriv et svar

