Do you need a new App?

Hvis ikke, ja så har dette indlæg måske ikke meget relevans – og det har det måske ikke alligevel, for det er nok bare min egen hang til overspingshandlinger her i eksamensperioden, der kan få mig til at falde over skøre og ofte helt unødvendige sager, opgaver i hjemmet, tv-serier, bøger og ja, nu også en ny app til iPhonen (Hvad skal der dog blive af mig, suk).

Men der er faktisk lidt indhold i al galskaben – jeg har nemlig aldrig været særlig stor fan af iPhone 3’s kamera, der faktisk ærlig talt er pænt skod, især til oufitbilleder. Så er det godt, at man kan få apps, der gør det lidt sjove at tage billeder. Med All-in-1 SuperCamera kan du ændre udseendet på dine billeder, eks. putte regndråber på eller blot ændre dem til sort/hvid, ligesom du kan sætte rammer omkring billederne og meget andet. Og det er gratis og super nemt at sætte sig ind i = mægtig fint.

Har taget dette billede af vores sofabord aka mit eksamensbord, hvor det pt vrimler med kompendier, blade og drikkevarer. Her kan du se en af de mange sjove effekter.

Photobucket

Snart kan jeg heldigvis smutte videre til endnu en overspringshandling, skal nemlig mødes med en veninde til kaffe og sludder på Bopa Plads. Skal nok prøve at få taget et dagens, når jeg er kommet i noget ordentligt kluns.

Skriv et svar

