E.L.F

Okay. Det tog måske overhånd da jeg i går besluttede mig for at prøve E.L.F’s produkter. Men det er jo uhørt billigt altså! Sagen er at jeg i år har et nytårsfortsæt, som dikterer at jeg skal have makeup på hver dag. Jeg har så længe ville prøve de der all-in-one sticks og har især haft kig på NARS’s version “the multiple”, som de passende kalder den. Den er dog lidt halvdyr, især når man ikke ved om man får brugt den nok. Da jeg så fandt ud af at E.L.F har lavet en meget(!) billigere version hoppede jeg lige i fælden. Jeg har købt utrolig meget makeup.

Tror aldrig jeg har ejet så meget før, men det er måske også for dårligt?
Her er i hvert fald et udpluk af mine køb – de ting jeg glæder mig mest til at prøve.

Photobucket

Er der nogen der har erfaring med deres makeupbørster? Kunne altså ikke stå for det da jeg så at de koster ca. 13 kroner hver. Det samme gør deres 3-in-1 stick – ih hvor jeg bare sidder og klapper i mine små hænder nu. Derudover en frygtelig masse øjenskygger i en fin pallet, en neglelak i en sommerlig farve (man er vel forudseende) og en mineralblush til at give lidt farve til min blege vinterhud. Fik også købt lidt til læberne og nogle eyeliners. Hvis du er fristet kan du besøge deres engelske side her. De har også en dansk-sproget, men kursen er dejlig hvis du bestiller fra den engelske🙂

Comments
2 Responses to “E.L.F”
  1. Anne siger:

    Jeg har ikke nogen erfaring med deres billig børster, men har hørt at de er knap så gode. Jeg har selv deres Studio-serie børster, som faktisk er ret gode, og de er ikke meget dyre, så dem ville jeg anbefale dig at kigge efter istedet. /annewww.annechristensen.blogspot.com

  2. Lise siger:

    Kan være jeg skal prøve det så. Hvis de er dårlige trøster jeg mig selv med at de var frygtelig billige🙂

Skriv et svar

