The Laundromat + Sale

Havde en herlig aften med min veninde og en god break fra opgaven. Vi smuttede på The Laundromat, da der var fuldt booket på Café Bopa, og drak café latte og spiste pomfritter – dog i to omgange, det andet havde været spøjst.

Inden jeg smuttede hjem nåede jeg lige forbi Normann Copenhagens presale, der først sluttede kl. 22.

Photobucket

Udvalget var ikke så stort i år (eller også var butikken blev tømt af udsalgshungrende mennesker), til gengæld var der blandt de nedsatte varer rigtig gode fund at finde. Kom hjem med tre fine ting – og det var ikke tøj. Pt shopper jeg kun til min bolig, stakkels mit klædeskab der nok føler sig forsømt.

Skal nok vise frem i morgen.

Dagens outfit bestod af jeans fra Gina Tricot, skjorte fra See By Chloé, ring fra YSL og kæde fra OZ. Sorry for det mørke billede, men det er svært at fotografere sort tøj.

Photobucket

Skriv et svar

