News

Det er pludselig gået op for mig at jeg slet ikke har vist jer mine julegaver. Det er jo lidt en skam så jeg kan fortælle at jeg i år fik 2 gaver – et par jeans fra Acne i modellen Hep og denne fine ring fra Glitter. Synes den er så yndig og passer egentlig også fint ind med resten af mine smykker.

Photobucket

Og i dag var så dagen jeg endelig fandt et sted at bo. Win! Sagen er nemlig den at jeg er stoppet på mit tidligere studie (fordømte praktikpladser!) og nu kaster mig over noget nyt. Indtil videre hedder det handelsskole og så må vi se hvad der skal ske efterfølgende. Det kommer til at foregå i Århus og jeg flytter derfor midlertidigt fra min kæreste så jeg for en gangs skyld ikke skal pendle frem og tilbage. Det bliver mærkeligt at flytte fra ham og min hjemby, men hvo intet vover intet vinder, right?

Skriv et svar

