Dagens

Det er jo efterhånden 200 år siden jeg sidst har vist jer et dagens, så here we go. Et klassisk mig-sæt med en af mine favoritter i skabet, nemlig den fine bordeaux vest. Billederne, som det nok fremgår, er taget før og efter dagens skovalg. Tog chancen med mine nye snørrestøvler fra Asos – bad choice. Burde måske have set det komme efterhånden som Randers er en af de ældste byer i Danmark og dermed også dækket af brosten. Nåh ja, og is. Masser is. Pyha det er godt at være hjemme. Men må dog sige jeg er overrasket over støvlernes generelle komfort (trods højden) og over at det faktisk ikke var specielt koldt med peeptoe. Et godt køb må jeg sige.

Photobucket

Har forresten modtaget min Day-baby, men skal lige finde den rette anledning til at have den på. Uh den er så fin!
Comments
2 Responses to “Dagens”
  1. Maria siger:

    Jeg synes også, det var modigt at dig at spankulere rundt i sådan et par støvler på brosten og is🙂 Imponerende. Er ret vild med din vest. Hvor har du den fra?/Maria

  2. Lise siger:

    Modig er mit mellemnavn ;)Den er fra en af Vero Modas prøvekollektioner. Man kunne jo håbe på de sætter den i produktion🙂

Skriv et svar

