Cravings

Åh hvor er jeg træt af sne, sjap og blæst. Er træt af mine store grimme vinterstøvler, vinterfrakker og store halstørklæder. Nu begynder forårsvarerne dog at tikke ind på forskellige webshops og her har jeg fundet 3 ting jeg gerne vil tilføje garderoben. Jeg vil gerne prøve pussybow-trenden og denne fra Miss Selfridge har den helt rigtige forårsfarve og vil være perfekt til et par tøjtaljede bukser. Tasken er egentlig bare symbol for hvor meget jeg craver en ny taske, meget gerne en brun en af slagsen. Min nuværende hverdagstaske fra Gina Tricot har det samme krokodilleeffekt og den har været en fast følgessvend. Denne er fra Warehouse og er fundet på Asos. Ringen er fundet på Etsy lige her. Er den ikke bare fin? Har ikke så mange feminine smykker og det burde man måske gøre noget ved? Hmm.

Photobucket

Skriv et svar

