Min giraf og jeg

Selvom jeg havde lovet mig selv ikke at bruge vesten til hverdag så kan jeg altså ikke helt lade den være. Den er bare så fin! Der skal ikke bruges så mange smykker til den, før man bliver helt væk under al glimmeret, så det eneste jeg bruger i dag er min giraf. Købte den i Gina Tricot i tidernes morgen, men har det dog med at blive viklet ind i både hår og tøj så det er ikke så tit den kommer på.

Photobucket

Nu vil jeg pakke mine bøger ned og vente på Mary’s tvillinger. God fredag til jer🙂

Skriv et svar

