The Pussy Bow

Jeg når lige at lave et sent indlæg her inden jeg hopper på hovedet i seng. Dagen har bl.a. stået på forældre-besøg, rengøring, gavekøb og så blev der kigget lidt på hus også. Gud, hvor føler jeg mig voksen. Vil læse lidt let krimi i form af Camilla Läckberg og bare sove lææænge i morgen. Jeg har også fået syndet lidt, (igen) i form af et par skønne sko. Regner med posten kommer med dem på mandag og så skal I nok få at se🙂

Mit næste planlagte køb bliver en bluse med den famøse pussy bow. Jeg er nok gladest for Miss Selfridges udgave, som både findes i denne hvide, en khaki og såmænd også en gul.

Photobucket

Øverst fra venstre er det: Topshop, Oasis og Chloé
Nederst fra ditto er det: Warehouse, Dorothy Perkins og Miss Selfridge

Skriv et svar

