Casual + Leo Love

Jeg tjekker lige hurtigt ind med gårsdagens outfit. Jeg har hele ugen klædt mig casual og i behageligt tøj – inkl. en masse jeans – for nu starter mit nye business liv (!!), hvor jeans er bandlyst og blazere og høje sko er vejen frem.. Hmmm – vi må se hvordan det går, jeg må nok finde den gyldne middelvej og matche pencilskirts med noget drapperet stof, strik og andet i den dur.
Lørdagens outfit var derfor heller ikke specielt innovativt på modefronten – de bedste jeans fra Gina Tricot, en af mine yndlingsbluser fra Zara, støvletter og tørklæde fra H&M og min YSL ring.

Photobucket¨

Photobucket

Lørdagen stod på venindehygge, lidt butikskiggeri (farligt), og så afskedshygge på Café Viking sammen med gode venner fra studiet, da min veninde smutter et halvt år på udvekskling til England. Fik mig måske en øl for meget, for var ikke voldsomt gearet til min bodypump-aftale i formiddags. Men jeg klarede det, og kan nu hygge resten af dagen med kæresten, yipee.

Håber I alle får en fantastisk søndag.

Comments
2 Responses to “Casual + Leo Love”
  1. Hvor mon støvletterne er fra – de er cool🙂

  2. Nana siger:

    Hejsa – de er fra H&M, men købt på Trendsales, så jeg ved faktisk ikke engang hvornår de præcis var i butikkerne. Rigtig ærgeligt de ikke laver lignende støvler pt, for har fået mange kommentarer til dem, og kunne også godt selv bruge dem i en anden farve. De er nemlig virkelig behagelige at have på, og meget slidstærke.Men prøv trendsales.BH Nana

Skriv et svar

