A Working Kind Of Girl

Photobucket

Photobucket

Så oprandt dagen for mit nye “liv” – i hvert fald mit nye liv i det næste halve år, jeg er nemlig startet i praktik og dermed også et 9-17 job. Puha det bliver hårdt, for normalt udnytter jeg virkelig studielivets fleksibilitet – hvor man snildt kan smutte på café med en veninde kl 13, arbejde sent og sove længe. Noget af en omvæltning, men sikkert godt, eftersom fremtiden nok bebuder et job med lignende arbejdstider. Så suck it up, siger jeg til mig selv.

Billedet er dagens påklædning, der jo skulle leve op til virksomhedens dresscode, så jeg endte i en af mine yndlingskjoler fra See By Chloé, mine sorte wedges fra Rützou (fantastisk at kunne have dem på igen, når nu sneen er væk), og så min Arty ring, der dog ikke er kommet med på billedet. I anledningen af praktikstart har jeg også fået farvet håret – det skal dog vaskes et par gange, så farven ikke er så mættet.

Er blevet fuldstændig snottet så nu ligger jeg under dynen og forsøger at blive klar til morgendagens mange udfordringer – bl.a. at huske navnene på alle de mennesker, jeg har mødt i dag, ikke nemt, ikke nemt. Husmorråd mod forkølelse modtages gerne.

Skriv et svar

