These Boots Were Made For Walking…

Så kom min pakke! Postbudet havde for en gangs skyld (ahem…) ikke efterladt en pakkeseddel. Er taknemmelig over at have posthuset som nabo, så er der knap så meget besvær.

MEN! Nu til indholdet…

Photobucket

Uuuh…

Photobucket

Er de ikke fine? Har prøvet dem stort set hver gang jeg har været i Magasin i Århus, de sidder perfekt og er super anvendelige. De er jo ikke nogen stor nyhed eftersom alle i blogverdenen jo har erhvervet sig præcis samme sko, bare uden snørre. Jeg synes dog netop snørrene gør skoen mere interessant og…ja, så kan jeg have min brede fod i dem, hvilket jo må siges at være et plus. Jeg købte dem på Debell.dk, som drives af Camilla, der også har en fysisk butik i Aalborg fyldt med lækre mærker. Der er virkelig god service og gratis og hurtig levering – absolut et besøg værd 🙂

Photobucket

Skriv en kommentar