After Work Wear

I dag stod den på spisning på Madklubben Steak med min afdeling på arbejdet – direkte efter arbejdstid – og derfor var der ikke mulighed for de store tøjskift. Jeg valgte derfor at hoppe i min nye kjole fra Whyred med feminine draperinger og lidt vandfald i udskæringen, og ih hvor er den behagelig at have på. Og pæn på samme tid, hvilket er et kæmpe plus, for de to ting går ikke altid op i en højere enhed.

Photobucket

Jeg havde tilsat min leocardigan fra Sonia Rykiel, og inden middagen skiftede jeg mine flats ud med disse finurlige ruskindspumps fra Marc By Marc Jacobs og en stor cocktail ring fra Mango. En let og enkel måde at opgradere sit look fra arbejde til fest.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Og ihh nogle store bøffer de serverer på steak-restauranten, men de kan klart anbefales sammen med grove fritter og bearnaise. Og så er indretningen, ligesom på Madklubbens andre restauranter, virkelig lækker og i top – der står bla. en kæmpe, sort hest derinde og hilser gæsterne velkommen.

Da jeg kom træt hjem efter middagen, så havde min dejlige kæreste en overraskelse, som kom helt bag på mig. Har længe ønsket mig et par sorte pumps med plateau (har også snakket lidt om det herinde), og i tirsdags da jeg startede i praktik, manglede jeg dem virkelig til min kjole.
Og i dag kom han så med en stor pakke til mig – jeg viser frem i morgen, men jeg knus-elsker dem allerede – og ham selvfølgelig.

Comments
2 Responses to “After Work Wear”
  1. Modekolibrien siger:

    De er godt nok smukke de pumps!!!!/Rikkehttp://www.modekolibrien.dk

  2. Nana siger:

    Tak Rikke!!! Me think so to – lige i dette øjeblik er jeg dog lidt mere forblændet af mit nye par:-)

Skriv et svar

