Colors of the rainbow

Det er 1½ år siden jeg boede alene sidst. Det betyder også at det er 1½ år siden jeg sidst selv har kunne bestemme over indretningen. Så nu hvor jeg skal bo alene i 4 måneder har jeg tænkt mig at udnytte det fuldt ud og derfor gå amok med farverne. Mit “nye” skrivebord bliver i de næste måneder mit gamle spisebord til 2 personer. Det får en overhaling med en funky blå farve og så må vi se hvad farve min stol skal have😉 Nogen derude der kender nogle gode blogs der handler om indretning?

Photobucket

Comments
3 Responses to “Colors of the rainbow”
  1. Liselotte siger:

    Hvor flytter du hen?Og hvordan går det med praktikken, hvor endte du henne?God weekend søde..// Liselottewww.everyday-couture.com

  2. Nana siger:

    Vil lige informere om, at det er Lise der har svaret, men på en eller anden måde igennem min profil:-)

  3. Lise siger:

    Så jeg prøver lige igen ;)Jeg flytter til Århus – jeg endte med slet ikke at have praktiksted🙂 Så jeg smutter sydpå og er så småt ved at have fundet en elevplads i stedet. Men må nok hellere lade være med at sige hvor – så ender det sikkert med jeg heller ikke får dét ;)God weekend til dig også og hils de andre når du ser dem🙂

Skriv et svar

