Fantastic Footwear

Som sagt, så var jeg i går så heldig at få de smukkeste pumps fra Billi Bi af min kæreste. De kom i den fineste æske med gyldent bånd fra Carla F’s webshop.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Er simpelthen så glad for dem – det er netop sådan en model, jeg har savnet i garderoben. Afrundet snude, chunky hæl og lækkert skind med lidt vasket og slidt effekt. Selvom hælen er ret høj, så giver plateauen lidt hjælp, så de kan fint bruges både til arbejde og fest. Jeg hoppede da også straks i dem i morges – matchet med uldchinos fra Paul & Joe Sister, tee fra Selected Femme, jakke fra Hollys og hat fra OZ.

Photobucket
Photobucket
Sorry for booty en masse på nederste billede, men kunne ikke rigtig beskære anderledes, hvis lidt af skoene skulle med.
Aftenen står på fredagshygge med kæresten, og så skal vi udnytte weekenden fuldt ud (jeg har jo aldrig fri mere), med træning, oprydning, gå-ture, bif mv.

Håber også I får en god weekend – jeg skal nok tjekke ind undervejs.

Comments
2 Responses to “Fantastic Footwear”
  1. Julie siger:

    Super lækre sko. Billi bi laver bare de mest fantastiske sko, sko man kan holde ud at have på en hel dag :-)-Julie99dresses.blogspot.com

  2. Nana siger:

    Hej Julie – jeg er helt enig, de er fantastisk gode til komfort – og så er de blevet bedre og bedre med tiden til også at lave smukt og moderne design, der følger sæsonens tendenser. Og så er priserne på 800-1000 kr også virkelig i top.

Skriv et svar

