Hovsa

Hæ hæ. Da jeg tog afsted omkring klokken 20 i går aftes var det til en stille og rolig fødselsdag med lagkage og fanta. Lad os bare sige at det udviklede sig. Efter lidt dansen til Wii’s Just Dance og for meget rødvin var lagkagen pludselig ikke så spændende mere. Jeg havde store planer om at tage outfitbilleder når jeg kom hjem og jeg fik da også taget en slags billeder. Efter selvfølgelig at have ramlet kameraet på gulvet et par gange. Det jeg egentlig ville var at vise jer min nye cardigan/kimono-sag fra Topshop. Kiggede på den på hjemmesiden engang i efteråret, men fandt den så på udsalg i Århus. Så kunne jeg ikke længere stå imod – den er simpelthen så fin!

Photobucket

Skriv et svar

