Brunch & New Heels

Dagen har for mit vedkommende lignet Lises en smule – jeg har nemlig også været ude og spise brunch her til formiddag – om end man nok må sige at brunch i København slår Lises beskrivelse af brunch i Randers. I København handler det snarere om at finde byens bedste brunch til rimelig pris – og også et sted med plads, da københavnerne i sandhed er et brunch-spisende folkefærd.

Vi var ikke så heldige med pladsen, da vi havde valgt at afprøve et nyt sted – Canteen på Nordre Frihavnsgade, og der kan man ikke bestille bord, så vi måtte pænt vente på den lille, men meget hyggelige café. At vi ydermere var fire, gjorde heller ikke sagen lettere, men vi kom dog rimelig hurtigt til og kunne nyde en ganske fin brunch med det hele (og masser af bacon Lise). Vi skulle møde vores fælles vens nye kæreste, og hun var heldigvis super sød og behagelig at være sammen med – og så havde hun da også en misundelsesværdig stor Alexa i leoprint med sig.

Her får I lige lidt stemningsbilleder fra caféen – de har et fint udvalg af caféretter og diverse drikkevarer, og stemningen er hyggelig og intim, så stedet kan klart anbefales – om end der kan være mange mennesker (og minus bordreservation).

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Både kæresten og jeg var hoppet i søndagstøjet (altså det finere tøj, ikke joggingbukser etc.), og jeg måtte selvfølgelig også lige lufte de nye skobasser. I får lige lidt billedspam af dagens outfit.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Var hoppet i jeans (selvfølgelig, når nu jeg ikke må på arbejdet), top fra Vanessa Bruno Athé, jakke fra Gat Rimon, pumps fra Billi Bi og ring fra YSL.
Et outfit der er meget mig – afslappet og behageligt men også pænt og velsiddende, hvilket altså er en vigtig faktor. Tøj kan være nok så dyrt og eksklusivt, men sidder det skidt på din krop, ja så går den altså ikke. Dér handler det virkelig om at anerkende, hvordan din krop ser ud – og så arbejde med den – og ikke imod den.

Jeg er ikke specielt høj og skal derfor tænke på det, når jeg klæder mig på. Det er (desværre) ensbetydende med, at høje sko nærmest er et must – ville ellers være fedt at kunne rende rundt i jeans og Chanel ballerinaer dagen lang, men den går nok ikke for mit vedkommende.

Resten af min søndag står på lidt oprydning, arbejde og afslapning inden den nye arbejdsuge går i gang – hvilket bl.a. indebærer et par deadlines, så må hellere være frisk. God søndag.

Skriv et svar

