Brunching I Provinsen

Det der med brunch i Randers er sådan en lidt sjov ting. Eller lad mig sige det på en anden måde – det er som en by i Rusland. Der er enkelte steder, der formår at have det på menukortet, men bare fordi de kan lave det betyder det jo ikke at det er godt. Det er lidt et problem, for er der noget jeg er vild med så er det bacon! I dag prøver vi os med Café Borgen som jeg har hørt skulle være decent. Så må vi se hvordan det går. Når jeg flytter til Århus står den på 4-måneders non-stop bacon-fråderi, for sure!

70’erne er jo for alvor tilbage så jeg hopper i denim-on-denim trenden igen sammen med min elskede Zorah-galakse tee fra Acne. Har glemt at oplade kamera, så det bliver billede taget med webcam – hvor er I heldige!

Photobucket

Skriv et svar

