Stjernefrugter og kasser fra Netto

Jeg fandt rent faktisk et sted at brunche i dag og det var faktisk rigtig godt. Jeg havde jo egentlig stilet efter Café Borgen som åbenbart ikke mener, der er nok mennesker i Randers-området der gider brunch-konceptet så de havde lukket. Café Blicher blev det derfor til og det er jo en gammel kending for ægte randrusianere. Rigtig gode til en lave drinks om aftenen, men brunch (inkl bacon) kan de åbenbart også klare. Who would have thought?

Altså ja, der var stjernefrugter. Stjernefrugter? Vidste slet ikke det blev serveret nogen steder længere? Og ja, hummussen smagte som at stikke tungen ud af vinduet. Men det er helt okay – de har jo heller ikke rigtig nogen konkurrenter, vel?

Photobucket

Lækre rester ikke? Ej, det jeg egentlig ville var at vise jer mine nye skoopbevaringskasser (langt ord) jeg fandt i Netto til 4 for 35 kroner. Ved godt at de kan købes over Ebay til langt mindre, men det er først lige gået op for mig at jeg skal bruge et sted at opbevare alle mine sko mens jeg er i Århus. Altså som i fra næste weekend. De kan også fåes til langskaftede støvler, men ville ønske der var en mellemting til støvler som disse nedenunder. De kan lige præcis ikke være deri. Lidt øv da det er dem jeg har flest af. Det må blive et senere køb.

Photobucket

Comments
3 Responses to “Stjernefrugter og kasser fra Netto”
  1. Julie siger:

    du bruger da bare en af kasserne til de langskaftede støvler og kommer to par støvler i hver kasse!?😀 Nu ved jeg selvf. ikke hvor stor/lille kassen er til de langskaftede, men det er da forsøget værd

  2. Lise siger:

    Uh, god idé! Godt andre gider tænke for mig når jeg ikke selv kan😉

  3. Beam siger:

    Altså, jeg kan jo klart anbefale at smutte på Café Kræs. ;o) De laver en udmærket brunch.

Skriv et svar

