25012011

Photobucket


Jeg står i flytterod, omflytningsrod og almindelig rod op til begge ører. Der står kasser, nymalede møbler og en seng i spisestuen. Derfor bliver det et lidt mærkeligt dagens I får af mig – eksklusiv hoved. Det ser jeg alt for stresset ud til. Jeg har første gang i hvad der føles som hundrede år, rigtige lektier i form af noget der skal læses. Gisp!
Derudover har jeg:
1. Løs bøjle i undermunden. Troede det hørte teenagetiden til, men jeg kombinerer lige ungdomsuddannelse med tandregulering. It smells like old times.
2. Ingen stol at tage med til Århus (sorry – Aarhus!) , men masser borde. Der er noget der ikke stemmer.
3. Kat der er syg og brækker sig i hele lejligheden. Fedt. Og tak fordi du gad gøre det op ad nymalet blåt bord. Det blev tilsammen en meget bizar farve kan jeg informere om.
4. Pludselig en jobsamtale i morgen og alt for lidt tid til at forberede mig. Heads up næste gang tak.
Det er forresten et gennemført Gina Tricot-outfit. Både skjorte, jeans og endda sokker er fra derfra.

Skriv et svar

