Heavenly Good

Det er ingen hemmelighed, at jeg er en værre sukkergris, der elsker søde sager. Men sukker er som bekendt ikke verdens sundeste, og kan ødelægge både figuren og huden. Jeg prøver derfor at skifte lidt af dagens usunde snacks ud med lidt sundere alternativer – om end jeg vil indrømme, at jeg må og og skal have lidt sødt hver dag, så en hellig sundhedsfreak bliver jeg aldrig. Til gengæld prøver jeg at få en fast træningsrutine op at køre, så jeg kan holde trit med indtaget af de usunde sager, og det er da et skridt på vejen.

Photobucket

Har du lyst til sødt, og vil du gerne holde dig fra slik og kage etc., så prøv denne dejlige og smagfulde dessert bestående af græsk youghurt 2%, ristet müsli, friske bær (her hindbær og blåbær), lidt akaciehonning og hakket mørk chokolade (80%) på toppen. Det er super nemt at lave, ser godt ud rent visuelt og smager himmelsk.

Også god som morgenmad eller eftermiddagssnack – chokoladen kan her udelades.

Comments
4 Responses to “Heavenly Good”
  1. Guapizimo siger:

    Uhm det er lige guf for mig det der…..selvom jeg skal undgå de usunde sager som chokolade. Ved godt det kan udelades, men det ville da smage bedst MED chokolade😉

  2. Nana siger:

    Altså jeg vil klart foretrække den med chokolade, ha ha. Og hey, når det er 80%, så er det vel praktisk talt sundt ikk'?

  3. Ida Amalie siger:

    åh hvor ser det lækkert ud !!!!!Kunne godt lige spise sådan enidaalund.blogspot.com

  4. Nana siger:

    Ved du hvad Ida Amalie – jeg kunne også snildt spise en lige nu:-)

Skriv et svar

