Help Please…

Da jeg i går sad og ledte Asos’ udsalg igennem faldt jeg over disse smukke ringe. Eller er de det? Altså smukke? Kan ikke helt beslutte mig. Den sorte står til 57 kroner og de tre resterende står til 43 kroner så længe rabatten på 20% gælder. Kan nok bedst lide den lyserøde…eller kan jeg? Har brug for hjælp, for selvom det kun gælder en halvtredser så er det jo træls at fortryde. Er de for billige? Har du måske set nogen i samme stil, bare langt flottere?

Photobucket
Så kære læser – hvad synes du?
Comments
3 Responses to “Help Please…”
  1. Chabis siger:

    De er vildt flotte! Specielt den grønne kan jeg godt lide🙂

  2. Anonymous siger:

    Har selv været inde og kigge på dem, sys de er super fine:) er faktisk også mest til den grønne:)Pernille

  3. Vanessa siger:

    Helt klart den sorte, eller grønne!

Skriv et svar

