H&M Fristelser

Så fik jeg endelig nøglen til min nye lejlighed – eller egentlig kun til 10 kvadratmeter + badeværelse, men jeg glæder mig helt vildt til at flytte i morgen. Bliver der stille fra mig i weekenden så er det bare derfor🙂

På vej hjem gik jeg i H&M og fandt et par ting der fristede. Især skjorten herunder med pussybow og skuldermarkeringer. Virkelig fin! Den stod til 199, men synes dog alligevel den er en anelse for gennemsigtig så jeg lod den hænge. Trøjen er i den fineste pastelgrønne farve og havde den været et par centimeter længere var den kommet med hjem på prøve. Er ikke helt komfortabel med de der pasteller endnu, men mon ikke jeg bare skal bruge lidt mere solskin?

Photobucket

Fik dog et par ting med hjem, bl.a. en anden version en denne ring. Dem skal jeg nok vise når der igen er godt lys at fotografere i.

Skriv et svar

