Super Freak

Alle mennesker har deres små særheder, underlige princippier, holdninger, meninger, handlinger osv. – men det er netop hvad der gør os til unikke og individuelle skabninger fremfor en del af en stor masse med én tanke og ét sind.

Jeg vil nu inddrage jer i en meget uforklarlig og underlig handling, som jeg ofte udfører efter jeg har shoppet nyt til klædeskabet – og som jeg tit er blevet drillet med af veninder og kollegaer.
Og her taler vi altså ikke nye herligheder som en kjole fra H&M Trend eller et par sko fra Zara, nej vi taler indkøb af super luksuriøse sager, bløde silkestoffer, smækre skobasser, og eksklusive tasker.

For når et luksusitem har fundet vej til min garderobe – ja, så sker der simpelthen det, at jeg ikke nænner at tage det i brug før 6-24 måneder senere!!!
Af en eller anden årsag, så enten tør jeg ikke bruge de dyre sager, eller også kan jeg på mystisk vis ikke finde den helt rigtige dag/begivenhed, hvor jeg kan tage tingene i brug. Pretty weird – jeg ved det.

MEN – jeg vil nu forsøge at retfærdiggøre mine meget freaky handlinger. For det smarte ved at gemme sine køb er jo, at når man har en nedgangsperiode rent økonomisk eller ikke har tid til at shoppe, jamen så er der fyldt med lækre køb på lager, ha ha.
Så derfor kunne jeg i denne uge hive denne smækre sag frem – helt uberørt fra sin stofpose.

Photobucket

Photobucket

En Sonia Rykiel Mainline lædertaske med nitter og lædertassels.
Jeg købte den, mens jeg arbejdede hos Trier Copenhagen, og spørg mig ikke, hvorfor jeg først har fundet den frem her halvandet år efter, jeg tog den med mig hjem.

Men det var nu meget fedt at hive den frem, for jeg ville ikke på nuværende tidspunkt, hvor jeg er i praktik, kunne erhverve mig en magen til. Og jeg mangler faktisk en sort taske (god undskyldning), så det hele gik op i en højere endhed takket være mine underlige tilbøjeligheder.

Her får I lidt detaljer af det super cool pink foer og de bløde tassels.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Comments
4 Responses to “Super Freak”
  1. lineandree siger:

    Den er sgu meget lækker.. Lidt sjov måde at shoppe og gemme ting, men som du selv siger, har vi alle nogle sjove sider :)lineandree.blogspot.com

  2. Nana siger:

    Jeg er helt enig, det er altså underligt.:-)

  3. Jeg har en vane med at lade mit tøj stå i poserne indtil jeg næsten har glemt hvad jeg har købt og så bliver jeg bare SÅ glad når jeg kigger i poserne igen :-DMen den taske havde ikke fået lov at vente længe på sin første tur, hos mig, den er skøn..🙂

  4. Nana siger:

    Ej, hvor blev jeg glad, da du skrev om din egen mystiske vane – så er det ikke bare mig. Jeg lader også tit mine ting stå i poserne med prismærker på – hvad er det med os:-)

Skriv et svar

