Winter White

Jeg har været hjemme på besøg hos mine forældre i denne weekend, hvor vi så gamle lysbilleder af min mor som ung og mine bedsteforældre. Rigtig sjovt at se de fine kjoler og det opsatte hår, der var en naturlig del af tiden – det er ærgeligt vi ikke i dag giver den mere gas med gulvlange rober og smykkeskrinets bedste udvalg.
Til gengæld har vi nok mere frihed i forhold til at følge de skiftende trends – eller simpelthen helt lade være og sammensætte en individuel og unik stil, der stikker ud fra mængden.
Sjovt var det i hvert fald at tage et smut tilbage i tiden.

Min søster snuppede lige et billede af mig i smukke frostprægede omgivelser – og her er et bevis på, at Sonia tasken er kommet i brug.

Photobucket

Photobucket
Jakke: Gat Rimon, top: Vero Moda, jeans: Mango, taske: Sonia Rykiel, støvler: Rützou

Skriv et svar

