Dagens Århusianer

Sørme om jeg ikke var overskudsagtig i morges og fik taget et dagens. Jeg bliver altså aldrig en af de bloggere, der gider lave de helt store photoshoots for at vise jer hvad jeg har på. Kan næsten begynde at grine hvis jeg ser en blogger har slæbt sit meget dyre kamera med ud til den perfekte location. “Så gik vi lige en tur i dag og jeg besluttede at tage 10 cm høje hæle og min fine pelsfrakke på ud i skoven” – yeah right😉 Nej, det er ikke lige mig, jeg elsker mode på den lidt mindre iscenesatte måde. Kan man tillade sig at sige det når man har en blog? Og udstiller sig selv for gud og hver mand?

Nå anyways, jeg kan endelig kalde mig midlertidig Århusianer, med alt hvad det indebærer. Er dog allerede blevet væk 2 gange. Hvem vidste Århus var større end Strøget og Åen? Kom endda for sent i morges da jeg ikke kunne finde min bus. Eller noget som helst andet. Ih, det er altså nemmere at være ny i byen når det er lyst!
Comments
2 Responses to “Dagens Århusianer”
  1. Rikke siger:

    Hej piger, jeg har tagget Jer i The Versatile Blog Award, hvis I har lyst til at se hvorfor og måske endda selv deltage i legen, så kig forbi min blog.

  2. Nana siger:

    Hej Rikke, super fedt, og tak for de fine ord, vi fik med på vejen. Jeg kigger straks ind.

Skriv et svar

