Good Morning

Photobucket

Jeg tjekker lige kort ind med et dagens, inden jeg hopper i seng.
Billedet er taget hu-hej i morges uden makeup, og ja, jeg var nok stadig lidt træt. Men sådan er nogle dage jo – også selvom man har en blog.

Var hoppet i min skindkjole fra H&M tilsat ruskindsstøvler fra Bianco og mit lille køb fra i går – en dueblå cardigan i organisk bomuld og et klassisk snit med v-hals. Er ret vild med den camel/blå farvekombination, så det er helt sikkert ikke sidste gang, jeg matcher de to nuancer.

Comments
2 Responses to “Good Morning”
  1. Den farvekombination klæder dig altså virkelig helt fantastisk – måske man selv skulle prøve at vove sig ud i det🙂

  2. Nana siger:

    Tusind tak – jeg skal også helt sikkert forsøge mig igen, og du skal da klart vove pelsen, for de to farver klæder altså bare hinanden så godt.

Skriv et svar

