Kup

Tirsdag aften var der vanen tro Kup! på Train i Århus som jeg har hørt så meget godt om. Derfor synes jeg da også det var på tide jeg deltog, især nu da jeg selv har bestilt en stand i april.

Ved du ikke hvad Kup! er så er det et stort indendørs tøj-loppemarked, der finder sted på spillestedet Train den første tirsdag i hver måned. Der er rigtig mange gode…ja, well…kup at gøre sig og jeg fik da også lidt med hjem. Der var dog ikke så meget i størrelser over 38 (dette gælder både sko og tøj) men hvis du kommer i god tid er der klart nogle fund i blandt.
Hos en meget ivrig ældre dame fandt jeg bl.a. denne fine top fra Baum und Pferdgarten til blot 25 kroner. Kunne være rigtig fin under en blazer og med det tilhørende silkebånd i samme farve kunne man måske lave sig en fin pussybow?

Photobucket

Dernæst et fint og farverigt bælte med lidt anderledes lukkemekanisme til 30 kroner. Kan friske et lidt kedeligt sort outfit op anytime.

Photobucket

Til sidst en splinterny cardigan fra Vila til 50 kroner – nypris kunne jeg se lå på 400. Kiggede på den da den var i butikken, men var ikke sikker på hvor meget jeg ville få den brugt. Den har dog nogle rigtig fine detaljer, så nu kommer den på prøve – ellers må den komme en tur omkring Train igen til april.

Photobucket

Og fik jeg nogensinde vist jer min ring? Fandt den jo i sølv i H&M for noget tid siden og spekulerede på om den mon fandtes i andre farver. Og sørme jo, her i en guld/sort version. Igen var det den eneste tilbage, men den er altså også fin.

Photobucket

Comments
2 Responses to “Kup”
  1. Malsen siger:

    Virkelig gode køb🙂 Den baumtop er virkelig fin!

  2. Lise siger:

    Ja jeg er også selv ret tilfreds med min krejler-kunnen😉

Skriv et svar

