Stine Goya AW11

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg er dybt misundelig på Nana, der om en times tid er så heldig at få lov at se Barbara i Gonginis show. Jeg trøster mig med at se Baum und Pferdgartens der kører på deres hjemmeside fra kl. 21 (og er lidt forsinkede kan jeg se) og tjekke de nye kollektioner på nettet. Det er jo også lidt mere mageligt end at skulle igennem menneskemylderet – man må jo finde lys i mørket😉

En designer der aldrig skuffer mig er Stine Goya, især hendes AW-kollektioner. Denne gang er bestemt ingen undtagelse. Kan altid finde masser styles jeg bare må eje, som f.eks samtlige kjoler herunder. Ingen skaber smukke og dramatiske print som Goya og denne gang er jeg især forelsket i striberne og det geometriske til venstre.

Photobucket

Hendes design er altid klassisk og vil være smukke for altid så det er klart jeg igen må til at spare op som jeg gjorde op til dette efterår. Hvem ville da ikke have noget så smukt i sit klædeskab? Se resten af kollektionen her.

Comments
2 Responses to “Stine Goya AW11”
  1. Line-Malou siger:

    Elsker Stine Goya! Hvor er Nana heldig!😉 Sej blog i har. xx

  2. Lise siger:

    Tusind tak skal ha'😀

Skriv et svar

