Lunch Tip

I går havde jeg taget fri fra arbejde for at deltage i en konference omkring sociologiske og arkitektoniske perspektiver på byens rum – med alt hvad byen indeholder af mennesker, møder, byliv, trafik, bystrukturer osv. Vældig interessant og en god indledning til de specialetanker, jeg så småt begynder at gøre mig. Det er meget underligt snart at skulle skrive de sidste 100 (!) sider på universitetet, og så er det Goodbye og Hello Real World. Godt jeg får en forsmag på arbejdslivet nu, så jeg ikke bliver skræmt helt væk som nyuddannet.

Anyway, der var indlagt tre kvarters frokostpause i konferencen, og jeg havde intet med at spise. Løsningen blev at prøve juice/sandwich-baren Big Apple i Fiolsstræde.
Jeg fik en sandwhich med avokado, tomat og mozzarello, der til forveksling ligner dem, man kan få hos Joe and The Juice. Ligesom resten af udvalget også gør det. Men den smagte nu rigtig godt og betjeningen var, modsat de travle gutter hos Joe and The Juice, virkelig god – og jeg fik f.eks. min sandwhich bragt op ovenpå, hvor jeg sad i de bløde sofaer.

Og nu til tippet, som skrevet i overskriften. For det fantastiske ved Big Apple er nemlig, at de har et kæmpe udvalg af de nyeste modeblade liggende til fri afbenyttelse. Jeg kunne derfor nyde min sandwich mens jeg bladrede i Fransk Vogues smukke og farverige februarnummer. Se dét kalder jeg god service.

Photobucket

Her kunne jeg bl.a. nyde den fine Chanel kampagne med danske Freja Beha. Freja er også med i en virkelig fantastisk modeserie inde i bladet sammen med en masse andre af de største modeller – og de aller største fashionbrands pt. Trés bien.

Photobucket

Er alene hjemme i aften, så har udnyttet min mandefrie tid med at spise hjemmelavede bruchettaer og se de fantastiske dokumentarer på DR K om Viktor & Rolf og Proenza Schouler. Nøj, det var altså herligt at dykke ned i modens underfundige verden for en stund – især fyrene bag Proenza Schouler laver altså fantastisk tøj – og ikke mindst sko og tasker. Namme-nam.

Comments
2 Responses to “Lunch Tip”
  1. rijaH siger:

    Puha må da ha mac på hjernen.. Så kun lige det øverste af billedet i dit indlæg og det lign. lågnene til mac produkter😛 Ja indtil jeg lige fik scrollet lidt længere ned og ku se det var skamler :PSad også og tænkte det var da noget mærkeligt noget at ha et billede af i forhold til teksten😀

  2. Nana siger:

    Ha ha, hvor fedt. Ja mac kan også hurtigt komme på hjernen:-)

Skriv et svar

