The Script

I torsdags overraskede min søde kæreste mig med billetter til The Script, der spillede i fredags på Store Vega. Jeg går ikke specielt meget op i musik og kan høre det meste, men lige The Script synes jeg er virkelig gode – plus de har en masse gode sing-a-long songs, som jeg godt kan lide at synge med på. Og ja, så er forsangeren jo også meget cute, ha ha.

Så det var en virkelig fed overraskelse – og heldigvis var koncerten fantastisk, og stemningen blandt publikum var i top.

Photobucket

Jeg var hoppet i min sorte H&M kjole med draperinger, cardigan fra Vanessa Bruno Athé, støvler fra Rützou og rustfarvede tights fra Monki, for at give lidt spræl til alt det sorte.
Og selvfølgelig havde jeg en uundværlig accessorie på mig, når turen går til koncert – en taske der kan bæres på skrå, så man let kan danse, drikke øl osv. Her er en clutch altså ikke sagen. Min taske er fra Asos og i blødt, vasket skind og med en rå kæde som rem.

Og sorry for halvdårligt billede, men lys og lokation var ikke optimalt – sådan er det jo tit til koncerter, og man må tage, hvad man kan få. Til gengæld har jeg så fået rigeligt med farve i kinderne efter alt det skråleri.

Photobucket

Som opvarmningsband til The Script spillede bandet The Coronas – de kan virkelig anbefales, hvis man er til The Script-lignende musik, og især forsangeren var eminent og havde en fin vokal.

Damn nu er weekenden sørme allerede gået – sjovt som det altid kommer bag på en. Jeg har dog heldigvis et par indlæg i ærmet, som omhandler aktiviteter foretaget i weekenden – bl.a. får I et kig i min garderobe.

Xoxo

Skriv et svar

