Dagens Og Lidt Tapas

Så kunne man få lov at blogge igen. Looklab-pigerne blev hacket og det gad min computer ikke finde sig i så jeg har ikke rigtig kunne få lov til at blogge, men nu ser det ud til det er fikset.

I morges fik jeg taget billede af en meget træt udgave af mig selv. Har virkelig sovet indvendigt hele dagen, men det er selvfølgelig også mandag. Jeg har været på hjemmebesøg i weekenden, men er tilbage i Århus hvor lektierne hober sig op. Suk.
Photobucket
Photobucket
I fredags tog jeg en veninde under armen og indtog CanBlau hvor jeg fik lækre kammuslinger og sortfodsfilet (nogen der kan fortælle mig hvad det er!?) samt en fantastisk passionssorbet. Mums!
Ventetiden var dog lang så for at fordrive tiden lidt bestilte vi et par kander sangria. Hvilket resulterede i at vi nok var dem, der larmede mest på hele restauranten. Stedet kan anbefales, men bliv væk fra deres sangria. Den smager utrolig dårligt, men til 350 per kande nægtede vi at lade det stå uberørt. Det er vel hvad der kendetegner en fattig studerende?
Nu vil jeg gå ned og bytte lidt H&M-sager så jeg ikke længere har så dårlig samvittighed over meget dyr fredag aften. I guess that’s life!

Comments
2 Responses to “Dagens Og Lidt Tapas”
  1. StyleStories siger:

    Sortfodsgrise er en italiensk svinerace, der giver særligt fint og lækkert kød, som skulle være en delikatesse🙂

  2. Lise siger:

    Sådan! Tak for det😀

Skriv et svar

