Silver Cardigan

I dag står den på opgaveskrivning ude i byen og det bliver endnu engang en test i at finde den rigtige bus på det rigtige tidspunkt. Hvor jeg dog ville ønske jeg havde en cykel!

Photobucket

Og så skal jeg da lige love for vi blev blæst igennem i nat, hva’? Her i Århus fløj der cykler ned ad gaden og jeg var hele tiden bange for at nogen skulle blev ramt. Det er altid skræmmende når vejret går amok.
Jeg er hoppet i stribet tee fra Monki, cardigan fra Gina Tricot + bird skull-kæde fra Fashionology. Nemt, behageligt og varmt. For ikke nok med at det blæser voldsomt, nej koldt er det jo også. Forår, er du mon på vej?
Comments
2 Responses to “Silver Cardigan”
  1. Vanessa siger:

    Love, love, love, din cardigan!

Skriv et svar

