Sandwich Superb

Photobucket

Photobucket

Et dagens fra i går hvor jeg mødtes med min veninde til vores ugentlige post-job drink/øl.
I går blev de alkoholiske drikke dog skiftet ud med noget lidt mere afdæmpet – nemlig kaffe/iceblend fra Baresso, og uh det var altså også godt efter en lang dag.

Jeg var hoppet i læderleggins fra Saint Tropez, der virkelig var et kup til prisen på kun 400 kr. for ægte, og meget blødt, skind. Hertil en dejlig skjorte fra H&M Divided der til trods for sin pris på 79.95 ganske enkelt er fantastisk at have på – og så krøller den ikke, hvilket er et stort plus. Bikerstøvlerne er mine elskede hverdagsstøvler, men de blev skiftet ud på job med fine ballerinaer, da looket ellers bliver for klodset indendørs.

På vej hjem stoppede jeg forbi, hvad jeg mener er Københavns bedste sandwichbiks – og noget kunne tyde på, at jeg ikke er alene om den sag, for Politiken gav i januar 5 kopper til Smagsløget på Nørregade i indre by.

Og lad jer ikke narre af mit fesne foto, for det yder på ingen måde ret til de smækre og smagfulde sandwich. Brødet er mørkt og lækkert og pålæg og oste skæres on the spot, mens man venter. Personalet, især ejeren selv, går utrolig meget op i hver enkelt sandwich og alt fyldet bliver arrangeret perfekt inden den færdige sandwich ryger en tur i toasteren og bliver lunet.

Kæresten fik en sandwich med parmaskinke, mozzarella, pesto og grøntsager mv., mens jeg snuppede en med landskinke og brie. Og det bedste: Med studierabat kostede de to sandwich mig kun 49 kr. pr. stk – og de er pænt store. Så hermed en anbefaling – også som et sundere alternativ på vej hjem fra byen. De har nemlig natåbent i weekenden, win win.

Photobucket

Skriv et svar

