Crab-licious

Photobucket

Det gode ved er at få ryddet op i garderoben er, at man får en bedre oversigt over, hvad man egentlig har at gøre godt med på tøjfronten. Noget andet, og måske endnu bedre, er, at man finder skønne sager, som man havde glemt alt om.

Under min garderobe-organisering var jeg således så heldig at støde på denne cute og seje krabbefyr. Krabben er i virkeligheden en nøglering fra See By Chloé og endnu en af de sager jeg har fået med mig fra min tid hos Trier Copenhagen i ubrugt tilstand. Og det måtte der selvfølgelig straks laves om på, så krabben er nu kommet i brug i mit nøglebundt.

Det smarte ved nøgleringen er, at man kan lyne krabben op og putte mønter eller andre småting indeni. Jeg putter gerne mine nøgler inden i krabbens “mave”, så de ikke bliver kastet rundt i tasken. Det er også en smart løsning, når man f.eks. er ude at løbe, for nøglerne klirrer ikke, når de ligger inde i nøgleringen.

Photobucket

Photobucket

Så det var et godt og brugbart fund.

See By Chloé er generelt et af de bedste brands til at producere humoristiske og lækre nøgleringe, og udvalget er stort hver sæson. Jeg ved at OZ på Østerbrogade bl.a. forhandler de sjove nøgleringe, og på nettet finder du dem hos Youheshe.com og Triercopenhagen.com

Lige nu kan du hos Youheshe bl.a. finde disse to cool nøgleringe – den rå læderbamse og det stikkende pindsvin til priser på hhv. 480 og 760 kr.

Photobucket

Comments
4 Responses to “Crab-licious”
  1. hvor er den fin! hvor heldig kan man lige være at sådan en bare dukker op!.. godt nok er mit skab rodet, men tvivler på den gemmer på sådan nogle lækre sager😉

  2. rijaH siger:

    Hvor er den sød😀 Tror da jeg må holde lidt øje med sådan nogen i fremtiden🙂

  3. Nana siger:

    Ha ha, ja det var vist også lidt heldigt – nu har jeg vist også fundet det, der var at komme efter:-)Men måske du alligevel skal tage et ekstra tjek i bunkerne – man ved jo aldrig..

  4. Nana siger:

    rijaH – ja, det er jo en nem måde at opgradere sine nøgler eller sin taske på. Og den fungerer også fint som en lille pung.

Skriv et svar

