Finally!

Så var det min tur til at blive syg. Øv bøv! Jeg synes dog alligevel ikke jeg vil snyde jer for mit seneste køb fra Monki. Her fandt jeg nemlig endelig den perfekte hvide bluse med sløjfe og den kom straks med hjem. Den er i det fineste bløde stof og er ikke gennemsigtig, som jeg synes de fleste bluser med pussybow-trenden er. Monkis hjemmeside fortæller mig at den også findes i blå, men den har jeg dog ikke fundet nogle steder. Synes generelt Monki har mange fornuftige ting i deres butikker i øjeblikket, så jeg måtte holde mig selv i skindet for ikke at købe mig fattig(ere).

Photobucket

Jeg har allerede haft den i brug med skinny jeans og mine Shoe Shi Bar støvler. Klassisk og fint look, som jeg også tror vil gå fint til de millioner af jobsamtaler jeg skal til i næste uge. Så vil gerne være rask igen tak!

Skriv et svar

