Dakota

Jeg er godt klar over at sandsynligheden for at jeg nogensinde får råd til Alexander Wangs nyeste sko-kreation ligger på et meget lille sted. Skoen hedder Dakota og jeg er ganske forelsket. Farven, hælen, ja selv snørrebåndene savler jeg over. Suk. De er – så vidt jeg kan google mig frem til – ikke i hverken butikker eller webshops endnu, men de kan forudbestilles et par steder og prisen ligger som sædvandlig på svimlende summer aka. ca. 5000 kroner.

Photobucket

Jeg har sat dem sammen herunder med skinny jeans (her fra FiveUnits), yndig blondetop fra H&M med 70’er vibes, læderarmbånd fra By Malene Birger og taske fra Asos. Kommer totalt i forårshumør af sådan et outfit, men hvad sker der så for snevejret!? Overhovedet ikke fair…

Skriv et svar

