Dagens

Så står den saftsuseme på ferie her i ungdomsuddannelses-land😉 Det føles som hundrede år siden jeg sidst har haft sådan én og jeg får virkelig dårlig samvittighed. Derfor står den også på hele 4 jobsamtaler og ellers kan virksomheder i Århus godt forberede sig på at mor her kommer forbi med CV.

I dag har jeg dog helt fri og nej, jeg skal ikke fejre Valentins Dag. Synes det er en frygtelig dag. Jeg bliver helt kvalm bare af at tænke på det. Bvadr!
Jeg har i stedet store planer om at prøve at lære mit kamera at kende. Sådan rigtigt. Jeg købte det brugt og der fulgte ingen manual med så vil prøve at google lidt og så ellers ud og fotografere smilets by🙂 Det får mig forhåbentlig ud i nogle kroge af byen jeg endnu ikke har været i og det er jo altid godt med et nyt perspektiv på tingene.

Photobucket

Dagens består af tee fra A Question Of, cardigan fra Vila, random sorte bukser og mine elskede Shoe Shi Bar støvler, som jeg helt seriøst kunne gå en maraton i.

Skriv et svar

